ügyfélhívó rendszer

Az ügyfélhívó rendszer egyszeri beruházást igényel

A vállalkozások dolgozóinak és a vendégeknek egyaránt kényelmes megoldást jelent. Az ügyfélhívó rendszer jelentős mértékben lecsökkentheti a pultnál a torlódást, hiszen a vendégek távolabb is kényelmesen várakozhatnak.

A dolgozónak nem szükséges integetni vagy kiabálni a sorszámot, hiszen a korong, amit a felhasználó a rendelés leadásakor kap, hangosan jelzi, hogy fáradjon a pulthoz és vegye át a rendelését. Nyugodt légkört teremt, mivel nem kell folyamatosan figyelni a pincér felé, hogy kész van-e már a menü. Az ügyfélhívó rendszer rendkívül gyorsan megtérülő beruházás, hiszen egy kellemes hangulatú, csendes étterembe szívesen járnak az emberek.

Pizzériákban, kávézókban, orvosi rendelőkben, üzemi étkezdékben és minden olyan intézményben indokolt az alkalmazása, ahol a vendégeknek várakozniuk kell. Teljesen mindegy, hogy kártyás vagy korongos variációra esik a választás, hiszen minkét ügyfélhívó rendszer bármikor bővíthető és egyszerűen kezelhető. A penztargepuzlet.hu oldal kényelmes alternatívát kínál a megvásárlására.